donderdag 27 augustus 2009

Na de vakantie

"Ja, ik bel je dus even om te zeggen dat al mijn planten buiten dood zijn. Ik zit nu op het balkon samen met een bevriend koud biertje om ze de laatste eer te bewijzen. Dat is toch wel het minste, niet? Ondanks het zonnetje is het zo treurig joh!
En ik had ook nul leuke post trouwens, alleen iets van de DELA...dat is de uitvaartverzekeraar ja. Mijn mail check ik maar helemaal niet meer.
Same same, ook mijn tassen staan nog ingepakt op een kluitje in de kamer. Ik was helemaal vergeten mijn huis schoon achter te laten bij vertrek, terwijl ik zeeën van tijd had voor de onthaasting, toch?
Naja goed, ik ga zo slapen om dan morgen niet naast jou wakker te worden. Jammer he? Maar dan bel ik nog wel hoe de nacht is geweest. Wel te rusten!"

Geen opmerkingen: