zaterdag 27 juni 2009

Tribute

Omdat iedereen dezer dagen praat over zijn of haar favoriete nummer van Michael Jackson, doe ik graag mijn duit in het zakje.
Hoewel ik 'Thriller', 'Dirty Diana' en 'Beat it' uiterst fraaie nummers vind, kunnen ze toch geen van allen tippen aan mijn lievelingslied: 'Als de zeem aan de salamander zat'.
Luidkeels zongen wij dit gevijven mee in de auto op weg naar Oostenrijk als het mijn beurt was de muziek voor het komende uur te bepalen. Na Elvis (ook een King overigens) en Madonna volgde dan Michael, want ik had na de nodige omzwervingen ook een idool gevonden.
Het oorspronkelijke lied kan ik er niet meer uit afleiden en het cassettebandje waar het op stond laat zich ook niet langer draaien.
This is it! Tijden vervliegen, maar vergane glorie is het wat mij betreft zeker niet.
Vaarwel..

Geen opmerkingen: