vrijdag 17 juli 2009

Goh, Nou, Oké

Mag ik rechts van je lopen? Of vind je dat vervelend? Dat begrijp ik wel. Hetgeen overigens niet wil zeggen dat ik het hier links nu allemaal heel vervelend vind hoor. Ik kan me daar best wel overheen zetten natuurlijk. En dan kun jij gewoon rechts blijven lopen, dan loop ik links en hebben we het verder nergens meer over.
Ja, niet in de zin van dat we dan niks meer tegen elkaar zeggen. HA! Dat bedoel ik niet hè? Wat...wat ik maar wil zeggen is alleen dat het dan niet meer uitmaakt wie er nu precies naast wie loopt. Dat dat er dan niet meer toe doet, snap je? Dus daar hoef je je dan verder niet schuldig over te voelen of iets dergelijks. Dat zou wel de omgedraaide wereld zijn zeg, dat ik jou een schuldgevoel aan zou...

>> Oh, echt? Oké. Nou...in dat geval...fijn.

Geen opmerkingen: