dinsdag 2 augustus 2011

Perry...

...Sport
Ja, Perry Sport.
Daar was ik vanochtend even aan de klantenservicebalie.

Goed, het was misschien geen alledaagse vraag die ik had, maar zo ingewikkeld was het nu ook weer niet. Tentje gekocht, wilde ik niet, omdat ik ineens al een tentje gekregen had (kan gebeuren). Dan was er iets met een '2+1 gratis sales aktie' en een snorkel die ik wilde kopen.

Meisje 1 komt er niet uit.
Haalt meisje 2 erbij, maar dat helpt niet.
Meisje 2 verwijst door naar het rekenwonder dat 'de man' heet (en Wouter, maar dat terzijde). Wouter legt meisje 1 haarfijn uit hoe dit had gemoeten, maar gaat zelf compleet de mist in.

Ik probeer nog tussenbeide te komen, maar de klant is (ongeacht sexe) blijkbaar überhaupt niet te vertrouwen.

En dus sturen ze me naar huis met gratis slippers en een snorkel voor een prikkie!
Op naar Hawaï

Geen opmerkingen: