dinsdag 29 juni 2010

Kronenburgerpark

De meisjes met de staartjes springen uit de klimboom en laten zich languit op het gras vallen

"1,2,3,4...ik heb er vier!"

"HA, ik lekker zes"

Zes schrammen van al het klauteren en klimmen
En eentje daarvan met bloed en al

Ze rennen terug naar hun boom
Nog lang niet uitgerust
Maar geen tijd te verliezen
Het ene Staartje hangt alweer bovenin
voordat het andere Staartje er erg in heeft
Met één arm los, zwaait Staartje 1 naar beneden
Naar de onderste tak
Waar Staartje 2 uitlegt:
"Jij was beter in klimmen...
...en ik kon heel mooi zingen, oke?"
"En jij was jaloers op mijn zangstem", voegt ze er nog aan toe

Een kakafonie van Tarzangeluiden gecombineerd met K3-gepiep galmt door het Kronenburgerpark

Kon ik nu maar mee doen
Was ik nu maar net zo stoer en atlethisch als Tarzan
Of net zo onbeschaamd als Kathleen

Geen opmerkingen: